Home » Klantenservice

Klantenservice

Contact

Heeft u een vraag, opmerking, klacht of wilt u graag advies?
Neem dan contact op met ons op.

Wij streven ernaar om uw vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden, maar geef ons 48 uur de tijd voordat u weer contact opneemt.

Contactgegevens

Telefoonnummer: 0641860359
E-mail: Slaapkameronline@gmail.com
Sara de Bronovoplein 10
2331 PJ Leiden

Klacht?

Onze excuses daarvoor. Klanttevredenheid heeft bij ons het hoogste prioriteit, maar een fout kan altijd voorkomen. Dat mag niet gebeuren.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail.

Wij streven ernaar om uw vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien dat er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Slaapkameronline@gmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met Slaapkameronline@gmail.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Naam dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.